8.10.06

Työntäyteinen viikonloppu

Viikonloppu alkoi lauantaina sillä ensimmäisellä kokeellani täällä. Kaksikymmentä true/false-kysymystä ja kaksikymmentä monivalintaa. Ei valitettavasti yhtä helppoa, kuin miltä kuulostaa, vaikka olin opiskellut asiat läpi, en osaan tiennyt oikein ollenkaan vastausta. Onneksi vääristä vastauksista ei rankaista, joten multiple choicesta tuli todellakin välillä multiple guess. Jos sen B:n saisin tästäkin, niin tyytyväinen olisin.

Kokeen jälkeen piti jäädä tekemään ryhmätyötä koululle pariksi tunniksi. Sopivasti tämä ryhmä ajoittanut kaiken niin, että kiireisin aika on juuri nyt kun minulle tulee vieraita...No, olen yrittänyt nyt eilen ja tänään olla ahkera ja saada kaiken minulle määrätyn tehtyä. On tullut väännettyä yksi kysely loppuun, yksi pieni kysely kokonaan, yksi SWOT-analyysi, yksi executive summary (mikäs tämä onkaan suomeksi?), yksi essee ja lisäksi kyselyn ja 15-sivuisen ryhmätyön tarkistusta ja muokkailua. Lisäksi olen siivonnut, pessyt pyykit ja pakkaillut porukoiden mukana Suomeen lähteäviä tuliaisia ja joululahjoja. Niitäpä onkin aika kasa... Tavallista ahkerampi olen siis ollut (tavallisesti olen niin laiska, ettette uskokaan). Toivottavasti on nyt kaikki tehtynä, etten ole unohtanut mitään. Seuraavaksi suuntaan myöhäiselle lounaalle ja sitten kaupungille odottelemaan äitiä, iskää ja Hannelea. En mene kentälle vastaan, koska niillä on sieltä kuljetus hotellille, vaan tavataan sitten hotellilla kun ilmoittavat olevansa perillä.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Moi!

Tulin vain tekemään tunnustuksen... en sitten osannutkaan hoitaa sun kukkaasi,oli aika kituvassa tilassa... kysyin sitten neuvoa kukkakaupasta kuinka tulis hoitaa (siis kun oltiin keksitty mikä kukka se oli =)) Oli kuitenkin jo saanut liikaa vettä ja juuret vähän niin ja näin.

Vaan ei kuollut! Sain pelastettua, toistaiseksi ainakin, tein raadikaalit ja katkoin varret kokonaan ja laitoin parhaat versot juurtumaan uudelleen, parissa viikossa tietää tuleeko siitä kukkaa enää ollenkaan vai miten sille käy.

13/10/06 09:04  

Lähetä kommentti

<< Home